wtorek, 11 listopada 2014

Katarzyna Niemczak - ogrodnik malująca portrety zwierząt



Od zgiełku i hałasu Warszawy uciekłam na Warmię 20 lat temu. Z wykształcenia i zamiłowania jestem ogrodnikiem, pracowałam w ogrodach Wilanowa. W Ruszajnach opiekuję się pięknym, dużym dwu hektarowym ogrodem i jego małymi mieszkańcami. Obserwacja przyrody i malarstwo są moją pasją, w której spełniam się malując zwierzęta i wiejskie krajobrazy.

Szczególną radość i satysfakcję sprawia mi malowanie portretów zwierząt. Malując psa czy innego czworonożnego przyjaciela staram się wiernie oddać jego charakter i temperament. Sprawić, żeby właściciel, patrząc na obraz swojego pupila uśmiechnął się i odczuł radość, jak przy obcowaniu z żywym zwierzęciem.

Portrety maluję na specjalnie wybranych i starannie przygotowanych starych deskach. Faktura drewna pozwala mi uzyskać wyjątkowy efekt końcowy namalowanego obrazu. Moje obrazy można obejrzeć na www.portretyzwierzat.wordpress.com.

Katarzyna Niemczak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz