czwartek, 30 października 2014

Anna Wojszel - fotograf, która maluje przystanki


Moim miejscem na ziemi jest malownicze Wipsowo. Największą inspiracją i dumą są moje dzieci. Rodzina wspiera mnie we wszystkich działaniach, daje mi pozytywną energię. Ukończyłam Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Olsztynie o specjalności wystawiennictwo. Obecnie zajmuję się grafiką komputerową. Pracuję w Studio Reklamy w Olsztynie, gdzie tworzę projekty graficzne, które również realizuję.

Moim ogromnym hobby jest malarstwo (zobacz więcej) i fotografia (zobacz więcej),
Kocham sztukę pod każdą postacią. Zajmuję się również malowaniem przystanków (zobacz więcej) kamieni itp., artystycznym wykonywaniem ręcznie kart okolicznościowych, decoupage (przykład 1, 2,) i wieloma innymi art.-rzeczami.

Nie boję się żadnego podejmowanego tematu w swoich pracach. Tworzę od reportażu, pejzażu, architektury po tematykę związaną z człowiekiem. Pociąga mnie możliwość kreowania rzeczywistości. Pomysły rodzą się w mojej głowie w najmniej oczekiwanych momentach, które później przelewam na papier, płótno i papier fotograficzny. Chcę robić rzeczy nowe i niekonwencjonalne - lubię uczyć się czegoś nowego a nie siedzieć w miejscu. Przeraża mnie bezczynność i czekanie na koniec dnia...życia...Kocham to co robię i już....

Moje motto życiowe to "Dzień bez sztuki jest dniem straconym".  Kocham sztukę pod każdą postacią. Mam na swoim koncie wiele wystaw indywidualnych i zbiorowych, wiele osiągnięć w swojej artystycznej pracy, na przykład konkursach fotograficznych, na których wielokrotnie przedstawiałam nasze warmińskie pejzaże. Byłam organizatorką i współorganizatorką przeróżnych imprez artystycznych.

Wiele moich prac przekazuję na różne akcje charytatywne, na przykład na aukcję charytatywną na rzecz podopiecznych z autyzmem - Stowarzyszenie na Rzecz Bliźniąt "Podwójny uśmiech", na coroczne aukcje "Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy" i wiele innych. Staram się swoją pracą i pasją pomagać innym. Więcej na https://www.facebook.com/ania.wojszel .

To wszystko, to nie jest przechwalanie się. Takim podejściem na świat staram zarażać młodzież i osoby starsze.

Anna Wojszel



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz